joi, 7 februarie 2013

ING cel fara rost

In calitate de client ING am primit aceasta comunicare:
>>>>>>>>
Subiect: ING anunta modificari de dobanda

Va informam ca incepand cu data de 10 aprilie 2013, dobanda pentru conturile curente in lei ING Cont’ROL, Cont’ROL Student si cont curent in lei va fi 0.

[...]

Cu stima,

Stefan Radu
Director Dezvoltare Produse Retail
ING Bank NV Amsterdam-Suc. Bucuresti


Cristina Micu
Director Marketing si Comunicare Retail
ING Bank NV Amsterdam-Suc. Bucuresti
<<<<<<<<<
A urmat: Stupoare -> Enervare -> Reply


>>>>>>>>>
Subiect: Re: ING anunta modificari de dobanda

Stimata Doamna, Stimate Domn,

Va informez ca voi face tot posibilul si cat de curand, imi voi inchide conturile de la banca dvs.
Mi se pare inadmisibil ca un cont bancar sa aiba dobanda zero. Cred ca este o situatie unica in lume si, macar pentru penibilul situatiei, n-are fi trebuit sa faceti asta.

In contextul acesta, nu inteleg sincer la ce va trebuie un departament si un director de "dezvoltare produse retail". Acesta e rezultatul "dezvoltarilor"? Pachete de servicii cu dobanda zero pentru deponent si comision la orice miscare?

Cat despre departamentul de "marketing si comunicare" si directorul aferent, ar trebui probabil intarit zilele acestea, intrucat cred ca e cam greu de gasit o strategie de marketing care sa ne induca senzatia ca de fapt suntem in castig.

In fine, inchei cu rugamintea ca, in semn de respect pentru clientii pe care-i mai veti avea dupa acest anunt, sa scoateti de la bancomatele ING animatia cu porcul si cu gramada de bani care crestea in progresie geometrica de la luna la luna, pe masura ce aduna dobanzi de doar cateva procente la suma existenta. O animatie mincinoasa atunci dar cu atat mai mult acum.

Cu stima,


C.S.
<<<<<<<<<<<<<<
Si cand ma gandesc ca am recomandat banca asta cu caldura atator prieteni. Pfui...

UPDATE : Am fost si am inchis contul. Porcul si gramada de bani sunt inca acolo dar am observat pentru prima oara erori la ATM-urile lor:

Ha! Deci folosesc Window$ si Internet explorer pentru ATM-uri? Are you nuts?
Pai d-aia trebuie comisioane mai mari si dobanzi zero, ca sa achite licentele. Ocazie cu care mai adaug o poza la galeria F***ing Windows 98.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ceva de zis?